Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

Αγάπη Κ360




Κ360 είσαι το νέο μου απόκτημα
ένα μοντέλο, θα γίνεις η αλεπού μου
ένας έξυπνος άντρας έριξε αγάπη στην αγορά
και μόνο κάτι που έχει μέσα του κάτι θερμό
μπορεί να κινήσει την υπόλοιπη ζωή

Κ360 ανοίχτηκες μια μουντή χλιαρή μέρα
όταν όλοι ξανανέβηκαν  στην πλατεία 
βρίσκεσαι σε ένα παιχνιδάδικο στην Κατοχή
και μια φωτογραφία σου,είναι προκλητική
στρατιώτες παντού, μοχθηροί στρατιώτες

Κ360 είσαι το υποβρύχιο ασανσέρ μου
είμαι ένας βρώμικος χιπατζής μπροστά στη αξιοπιστία σου
,κάπου σε ένα νησί οι καρύδες εκσφενδονίζονται
απ΄τους φοίνικες στον γαλάξια με τρομακτική ταχύτητα,
απόψε θα σε φαντασιωθώ μέσα από όλα τα  αληθινά βιτρώ
που μπόρεσα ποτέ να καταπιώ από σένα

Κ360 με σώζεις απ΄το ελεινό σπίτι,
αυτό που υπόσχεται πως θα καλυτερέψει,
είσαι ένας Θεός που μου δημιουργείς ολόκληρες πράξεις,
αυτό ήθελα πάντα, απ'όλους τους ζωντανούς,
μόνο στ'αντικείμενα το πέτυχα

Κ360 θα παλιώσεις,θα απορώ τι σου βρήκα
δεν θα με νοιάζουν οι λεκέδες και οι πτώσεις σου
θα σε θυμάμαι όσο αυτή τη στιγμή αυτό που αντικατέστησες,
δεν έχεις μέσα σου ψήγμα καλλιτεχνικής ψυχής,ηλίθιο
ξαφνικά θα τα παίξεις και θα χαλάσεις,
μάλλον το πιθανότερο,κάποια μέρα θα σταματήσεις να αποκρίνεσαι,
θα σε πετάξω χωρίς σκέψη,και τότε ο κόσμος θα θέλει ακόμα να αλλάξει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου