Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Δεν ξέρω πώς θα τελειώσει όλο αυτό!



H Ελλάδα μοιάζει με  γαλανόλευκη ανορθόγραφη ταμπέλα ιχθυοπωλείου
με σήμα τον ιππόκαμπο

Είμαι περήφανος που γεννήθηκα εδώ στη χώρα που έγινε επικράτεια

Δεν με ενδιαφέρει να γκρινιάξω ούτε να προσηλυστώ όμως

Κοιτάω τα υγειή μου πόδια καθισμένος στην τουαλέτα και δεν ξέρω αν
θα είχα το θάρρος να τα νιώσω  ματωμένα και σπασμένα

Όποιος είναι υπεύθυνος για το φιστίκι που περιμένω να μου πετάξουν έξω
απ'τα κάγκελα έκανε καλή δουλειά

ειλικρινά θα μπορούσα να ανέβω στο κρεβάτι του και να άφηνα με κάνει ό,τι θέλει
από καθαρό θαυμασμό

όσες φορές έχω πάει σε πορεία έχω νιώσει γελοίος, όταν φιλάς εικονίσματα σε λένε θρησκόληπτο όταν μουτζώνεις και πετάς μπογιές σε άψυχα κτήρια σε λένε αγανακτισμένο

δεν ξέρω πώς θα τελειώσει όλο αυτό
με ενδιαφέρει ένα ακόμα καλοκαίρι με όμορφες αναμνήσεις
για τους υπαίτιους  θρέφω μόνο αδρανές  μίσος κρυφό
θα τους σκότωνα αν ήξερα ότι δεν θα με πιάσουν ποτέ

πήγα να κόψω το κρέας και να κυκλοφορώ με το ποδήλατο αλλά η πόλη δεν μου πήγαινε πλέον
δεν πιστεύω στον ιδεολογικό  εποικισμό όσο κι αν όλα μου τα βιβλία είναι έργα ξένων

αυτοί γίνονται σα γουρούνια κάτω απ΄τον ήλιο μας
αυτοί πάνε στα νοσοκομεία πίνοντας τα εδώδιμα ποτά μας

 στο βλέμμα της γιαγιάς  μου είμαι "αφράτος και ροζέ"

το χρήμα θα πεθάνει παρθένο

η οθόνη είναι ο Yojo
ο θεός που μεταμορφώθηκε σε κατοικίδιο

ο πίθηκος  δεν πέθανε
κλωνοποιήθηκε με χαμαιλέοντα

δεν μπορείς να μην αγαπήσεις τους ανθρώπους που θα σου βρουν τη  λύση
ακόμα κι αν είναι οι μόνοι  που ξέρουν το σημείο που στην έκρυψαν

δεν ξέρω πώς θα τελειώσει όλο αυτό

είμαι έρμαιο των μαγίστρων των  χειροπιαστών  παρεμβάσεων
θα πριντάρω αυτό το ποίημα και θα δώσω να σκουπίσει τον κώλο του
ο  πυροτεχνουργός που θα δουλέψει στις ανατινάξεις πολυκατοικιών
να ακουμπήσει τον καφέ του ο πρώτος αρχιτέκτονας  που θα σχεδιάσει τους εναέριους πεζόδρομους
να φτύσει το φλέμα του ο ψαράς και ο βαφέας
να κάνει αέρα ο ψυχομέτρης στις φλεγόμενες θερινές αίθουσες των σχολείων
να πλύνει τα μαύρα χέρια του ο πρώτος εργάτης στις γεωτρήσεις πετρελαίου στο Ιόνιο

δεν ξέρω πώς θα τελειώσει όλο αυτό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου