Τρίτη 3 Μαΐου 2011

Νεοπαροιμία no.4

"Το Άγιο Πνεύμα περιστέρι , ο διάολος κουτσουλιά!"



Έτσι που λέτε το καταθέτουν τα πατερικά κείμενα.Το Άγιο Πνέυμα δεν ήταν περιστέρι ήταν μεταμφιεσμένο σε περιστέρι όπως οι άνθρωποι βγάζουν τα απωθημένα τους όταν ανοίγει το Tριώδιο και βλέπεις τον μανάβη ντυμένο Καρμελίτισσα και τη κυρία της διπλανής πόρτας Dana International ,  ε! ένα τέτοιο πράγμα. Του ξύπνησε λοιπόν ο  άλλος του εαυτός του Αγίου Πνεύματος, είχε ορεξούλες και ήθελε να κάνει μια αλλαγή βρε αδελφέ  πριν τη πρεμιέρα, μια και δυο  πήγε στα παρασκήνια που ετοιμάζονταν οι άλλοι και   λέει στον Ιησού " Εσύ τί θα βάλεις, έτσι θα κατέβεις;΄΄ "Ναι,γιατί, έχεις κάποιο πρόβλημα;" του απαντάει ο Κύριος " 33 χρόνια θα μείνω,θέλω να είμαι όσο πιο κοντά γίνεται στο φυσικό. Εσύ που θα κάνεις μια cameo εμφάνιση στην επιφοίτηση και θα βγεις μέσα στις φλόγες για να  πετάξεις τα γλωσσίδια στις καρκάλες βάλε φτερά και πούπουλα τι με νοιάζει ,ούτως ή άλλως όταν ήταν στο Λας Βέγκας με κάτι ουρί τον είχε σκαρφιστεί το ρόλο σου που είχε ξετρελαθεί με  κάτι ταχυδαχτυλουργούς, μου 'πε να μη στο πω βέβαια ..." "Φτερά και πούπουλα;" λεέι το Άγιο Πνεύμα "Μμμμμ! Pas mal! Pas Mal! Pas du tout! O μεγάλος ντύθηκε;" "Άσε" λέει ο Ιησούς που είχε υπό στρατιωτική εποπτεία 10 Νεφιλίμ που του ξάνοιγαν την κουπ στο γνωστό σε όλους μας μελί του Ιρακινού ηλιοβασιλέματος "δεν θα ρθει για να μην εξαγριωθεί λέει και γίνει πάλι της "Παλαιάς" τώρα που του είπανε οι επικοινωνιολόγοι να αλλάξει ρότα, η βία φέρνει βία πώς να το κάνουμε , φίσκα οι άλλοι με αδελφοκτόνους και θύματα των 7 πληγών εμάς μόνο κάτι εργατικά ατυχήματα απ'τη Βαβέλ και το κήτος που φύλαξε τον Ιωνά σε ενυδρείο στην κεντρική πλατεία να κοιτάει σα μουρόχαβλο, όλες τις δουλειές τα παιδιά του Ζεβεδαίου και γω τις τραβαμε! Τσακωθήκαμε άγρια  σου λέω,μέχρι τις 10 εντολές μου πέταξε, εφφέ θα είναι το σπάσιμο όταν θα τους πιάσω να προσκυνάνε το βόδι, θα τις έχω ψιλοδέσει με ατλακόλ. Με γάνιασε! Να μην ανεβαίνω σε άρματα μη πάω και  σπάσω κανένα πόδι και  δε βγει λυρική η ανάβαση στο Γολγοθά άμα τρεκλίζω -μόνο σε γαιδουράκι μ'αφήνει-, να κοιτάξω λέει το πρόβλημα με τη λειψυδρία στην Κανά, 45 βαθμούς θα πιάνει στη Παλαιστίνη  εγώ να μη πέσω στη θάλασσα επειδή δε ξέρω μπάνιο,μετά θέλει  να αναστήσω  ένα Λάζαρο που του χρωστάει κάτι θυσίες,τί να πεις, αλλά ο μαύρος χαμός έγινε με αυτόν τον gay ακτιβιστή τον Ιούδα που θα με κυνηγάει να μου τον ακουμπήσει στα πλαίσια της  αντιρατσιστικής καμπάνιας για να ξεπλύνουμε το μακελειό των Σοδόμων, με τίποτα του λέω ένα φιλάκι στα τελειώματα για να πλασαριστεί και ως προδοτική χειρονομία και πολύ του είναι του σιχαμένου , ααα και η θεραπεία του λεπρού ντουμπλάζ! Με τα πολλά δέχτηκε...
  Έγινε η φτιάξη, πέρασαν χιλιάδες χρόνια εδραιώθηκε το star quality των μετεχόντων, η αορατότητα και η έλλειψη παρεμβατικότητας άυξησε τις αρετές και άμβλυνε τις δυσαρέσκειες, μόνο που το Άγιο Πνεύμα δεν  μπορούσε να χωνέψει την τόση αγνότητα, υπήρχαν ιδεώδεις και ιδεώδεις αρετές προσωποπαγείς και συγκεκριμένες που αποδίδονταν κατευθείαν με λατρεία στο ον απ'το οποίο εκπορεύονταν. Ο Άγιος Νικόλας με έσωσε απ΄το ναυάγιο, ο ¨Αγιος Χριστόφορος με έσωσε απ'το τροχαίο, η Παναγία με ξεκούτσανε, ο Spiderman μου κατέβασε με τον ιστό του το γατί απ'τη στέγη, το Άγιο Πνεύμα ένιωθε τελευταίο όνομα στη μαρκίζα. Προσευχές και δεήσεις για τους άλλους, κάτι ειδωλολατρικά simulation με χοντροπίτσουνα που δε λένε να απογειωθούν του Σταυρού γι΄αυτό. Τάματα και γονυκλυσίες για τους άλλους κάτι μεταφυσικές νύξεις από μαυροφόρες πως δήθεν μου τάχα τους ανάδευσε  τον κότσο καθώς ακούγονταν τα ιερά λόγια της θείας λειτουργίας γι'αυτό.Τα 'χε πάρει κράνα! Μια και δυο βγαίνει βράδυ και πάει και βρίσκει τον εξαποδώ σε μια τσάρκα που είχε μπαστακωθεί σε ένα δύσμοιρο κοριτσάκι και την ώρα που λεγόντουσαν οι ευχές του εξορκιστή μπορούσε να παρέμβει σαν κανάλι που πότε πιάνει πότε όχι. "Τι θες ωρέ" του λέει ο Σκοτεινός Άρχοντας "δεν΄βλέπεις πώς μου κάνουν έξωση ενώ είμαι νομότυπος; Άσε με να του φάω τα εντόσθια του ελεϊνού!""Αρχίδια νομότυπος είσαι" του αντιγυρίζει το Άγιο Πνεύμα "ας μην ήταν ψευδός και ημιμαθής αυτός ο βλάχος που τα λέει μισά και θα σου λεγα που θα 'σουνα τώρα βλαμμένε, τί είναι αυτό το απολειφάδι που βρήκες και τρύπωσες;""Μα γιατί το λες, είναι πρωταθλήτρια ενόργανης και με τη κρίση δουλεύει contortionist, έριχνα κάτι ξάπλες μέχρι που ήρθε η σφηνόπουτσα"είπε το Κτήνος."Λοιπόν άκου για να τελειώνουμε, επειδή αυτός κάποια στιγμή θα τη πετύχει την ευχή έστω και από κεκτημένη ταχύτητα και εσύ θα πας από κει που ρθες σου προτείνω ένα ντίλι, μου έχει γυρίσει το μάτι με το τρόπο που μου συμπεριφέρονται εκεί κάτω, με έχουμε πιο χεσμένο κι απ'ότι  εγώ τα μάρμαρα του Συντάγματος, εντάξει περιστέρι με ξέρουνε δεν θέλω να τους αλλάξω τροπάρι αλλά κάνε κάτι για να με σεβαστούν εκ νέου και ξέρεις πως είναι αυτά ε, επειδή δεσμεύομαι με τα μεταγραφικά δεν θέλω να τους κολλήσεις καμιά influenza απ'τα μούλικα που με πασπατεύουν στα πάρκα και ξεκληριστεί η μισή υφήλιος αυτά ανήκουν στο παρελθόν,άσε που θα μου τη πούνε και οι τσουκου  τσουκου ψυχοσώστες που είμαι τακίμι αυτές τις δυο χιλιετηρίδες ,η επίθεση θέλω να γίνει υποδορίως και με στρατηγική, τσιτσιριστική και όχι κατα μέτωπον, όπως κάνεις με τις οικονομίες των αδύναμων χωρών ντε!Χρησιμοποίησε κάποια ιδιότητα μου που φαινομενικά δεν είναι επικίνδυνη και ρίξτους  στ'αυτιά, κάτι με το οποίο να με έχουν συνδέσει και να καταλάβουν πως προέρχεται από εμένα χωρίς εμένα όμως; Αντιλαβού;" "Θα σε φτιάξω μη σκας! Κάντου τώρα του μαλάκα μια κλήση στο beeper ότι βγήκανε οι Πεντηκοστιανοί και τρώνε το συσσύτιο για τους φτωχούς να γίνει μπουχός γιατί έχει αρχίσει και μου καψαλίζει το δεξί, ο μυρωδιάς!" .Έτσι απήντησε λοιπόν το πνεύμα του κακού και  ενώ κανείς δεν περίμενε να κρατήσει το λόγο του,αυτός ίσως γιατί πάντα συμπαθούσε τα παρεξηγημένα άτομα και οντότητες τον τήρησε:





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου