Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

Moby Dick Superstar!



Το απόγευμα είδα το Moby Dick  στην ΤV
Στην αρχή είχα μια όχληση που έγινε επιδρομή

Κάτι σαν διόραμα εμπνευσμένο απ'το επικό feel
Ποια μεριά να διαλέξεις  Αχαάβ Κουίκουεγκ  Στάρμπακ Ισμαήλ

Μένος,Γένος,Τρόπος, Μάτι
Δευτέρα  του Πάσχα  χωνεύοντας σε ένα  Ελληνικό κρεβάτι

δεν έχεις και πολλά να περιμένεις από μια τέτοια τελετή αφής
οποιουδήποτε μήκους ιδέα δεν θα είναι παρά προϊόν συρραφής

Κι έπειτα σκέφτηκα τι ακριβώς είμαι εγώ 
κι όπως πάντα δεν άργησα βροντερά να γελώ 

Φαντάζομαι θα ήμουν ένλογο  ξύγκι σε ένα  μεσοδόντιο του τεράστιου κήτους 
από κάποιο μεζέ μιας μεγάλης ιδέας, ενός έρωτα που 'σκάσε σε περίβλημα λίπους

Στα πρότερα του θα κρατώ πρακτικά
τα μύρια ανομήματα θα γνωρίζω κρυφά

αλλά και τα ύστερα ακόμα  με μάτι θολό
αφού ξέρω πως νιώθει θα μπορώ να εξηγώ

μην νομίζετε ξένοι πως για μένα δεν έχω καιρό
απ΄το λερό μου θεωρείο ένα εχω να  πω
μπορεί αίμα και ταξίδι να ταν όλη μου η ζωή
αλλά δεν είχα βεντάλια ούτε κράνους φραγή

αιωνίως λοιπόν θα πρόσκειμαι στου κτήνους τις βούλες
αφού σωρούς  στο βίο μου μέτρησα νεκρούς καμακιστές


Moby Dick Super Star

In the afternoon I saw Moby Dick on TV
at first I had an irritation that after a while became an assault

Like a diorama inspired by the epic feel
which side to choose Ahab, Queequeg, Starback , Ishmael?

Wrath,Breed,Method, Eye
Easter Monday digesting on a Greek bed

You don't have a lot to expect from such a flame ceremony
every idea of any longitude it can only be a byproduct of stapling

And then I thought what exactly is myself
And in no time I was laughing aloud

I think I would be a conscious swet in the
space between two beast's teeth
from a snack of a big idea or a love that suffocated in an 
sleeve of fat  

Strangers, don't you think that for me I don't have time!
From my oozing stall only one thing I can state
maybe my whole life was blood and journey
but I didn't have a hand fan or a helmet's restriction

therefore eternally I will be in accordance with the beast's willings
since in my life so far I stared at piles of dead harpooneers




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου